(:

Godmorgon.
jag berättade ju att jag har försökt att få tag på en Baseball jacka överallt men hittade inte någon. ville helst ha den från BikBok, men när alla från bikbok var slut så kollade jag om dem fanns kvar på Ginatricot... och dem fanns inte kvar på många Ginatricot affärerna heller. När jag hade ringt några Gina affärer i stockholm så säger min mamma till mig att ringa Ginatricot i  Uddvalla,  där min pappa är just nu för att min farfar är sjuk, och där fanns dem kvar! så ikväll när min pappa kommer hem igen har jag min Baseball jacka! ÄNTLIGEN! :)
Igår var jag, mamma och Emmy i Nacka forum och kollade runt. Jag köpte bara ett par svarta jeans leggings. Emmy köpte ett as snyggt linne, vill ha det! sen badade vi Håkan, haha!
skit ful! <3 :) haha
fint! haha (a)
Emmy och Håkan
Gulligt! E>
helt sjukt ju! haha...Läskigt! :O

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0