sötnosar

Hejsan allesammans! idag vare skola som vanligt då, inget speciellt hände... efter skolan stannade jag, Kristin, David & Raman och snackade lite, sen åkte jag till Farsta med Kristin, Sam, Sam's kompis och min syster o hennes kompisar. kom till farsta och tog direkt tunnelbanan till Slussen, Sam tog även det tåget så vi satt och snackade ett tag, fast han gick av i Tallkrogen -.- sen kom jag och syrran till Orminge och träffade Emelie, Nova och Filippa R, Filippa C var också där. Sen åkte Nova, Emelie o Filippa C hem till mig. Imorgon ska jag till stan! hare bra<3
Emelie, Filippa, jag & Nova<3

snyggingar
Heta tjejer ;)
haha, både jag & Nova håller på med mobilen
HHAHAHAH!
haha, kärlek till dig Filippa cc! <3
HAHHA
Hetaste, lr vad?
älskar er<3

Kommentarer
Postat av: din mamma

skit fula

2010-04-17 @ 22:40:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0