~

Hellu!

Härromdagen rodde jag, Emmy, Julia och Filippa till vårat seglarläger ställe för att bada, och när vi var påväg dit så åker en kille förbi i en Buster båt, då säger Emmy

Emmy: fett het kille i den dära båten!
Alla: nämen, de är ju Max?! MAAAAAAX! ( Vår ena seglarläger lärare.)
då åker Max närmare oss för att ge oss våger i våra lilla båt :(
Filippa: ska du vara vår lärare på seglarlägret iår?
Max: jhfgsh
Alla: vaa? :O
Max: hkjifjisj
Alla: vad sa du?
Max: JAG SA ATT JAG INTE SKA VARA LÄRARE PÅ SEGLARLÄGRET FÖR ATT JAG SÅG PÅ LISTAN ATT NI SKA VARA MED I ÅR MED PÅ LÄGRET! :o skrek han!
hahhahah, skit kul! sen drog han och gjorde skit stora vågor :(

skönaste dagen igår! Jag och Filippa åkte med deras fyrhjuling runt halva Runmarö för att bara kolla runt ;) Vi försökte hitta vart Max och hans bror Alex har sommarställe men vi åkte helt fel och hamna på någon annans tomt typ. sen åkte vi till vattnet och kollade lite, då ser vi att både Max och Alex är påväg till seglarlägret för att lämna några båtar så vi åkte till dem för att snacka. det första Filippa och jag frågade dem var om dem skulle vara med som lärare på seglarlägret iår med. Då svara Max
Max: är ni glömaska eller? jag ska inte vara med för att ni ska gå i år igen!
filippa: men asså så jobbiga är vi väl inte?
då var det en annan kille som kolla på filippa och skrattade. han tyckte vi var skit jobbiga tydligen! :O

Men sen iallafall så sa Alex att vi skulle akta oss när vi åkte hem igen för att de var poliser på Runmarö just då. vi trodde inte på honom men när vi drar hem så ser vi en polisbåt precis där vägen går, vi åkte förbi jätte snabbt för att vi får inte ka fyrhjuling egentligen och de kostar as mycket att böta. men sen när vi åkt ett tag till så ser vi flera stycken polisen som satt på moppar och kollade vilka som var för unga för att köra moppe/fyrhjuling och vilka som inte hade hjälmar på sig när dem åkte, då vi var tvungen att åka värsta omvägen med fyrhjulingen. det tog skit lång tid att komma hem igen efter det! :/

knas inlägg men aja


Kommentarer
Postat av: dellsan

ååh max är fett snygg ju :(

2010-08-08 @ 13:24:46
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0