Some love one, some love two. I liked one, and that was you.

tjulelu!
ska berätta om midsommar.
Jag och min familj firade ju midsommar med Agnes och hennes familj, plus pappas ena bästis familj på vårat sommarställe. vi hade det jätte trevligt, vi åkte till ett midsommarfirande som vi åkte båt till eller jag, syrran och Agnes paddlade kajak medans alla föräldrar åkte båt. Kajaken hade ingen tamp att lägga till i en brygga med så vi var tvungen att dra upp den på en strand, men någon strand fanns inte alls. till slut hitta vi en privat strand som någon ägde.
När vi var på midsommarfirandet och glodde på alla som dansade runt stången så blev de alldeles för varmt så vi bestämde oss för att dra hem snabbt och byta om till något svalare och när vi då var hemma så ville vi åka tillbaka till midsommarfirandet med surfin' bräda istället för kajak så vi fixade o donade med att få i surfingbrädan i vattnet och packade i alla kläder som vi skulle ha på oss i plastpåsar som vi behövde ifall vi skulle åka i vattnet. just när vi var klara och skulle åka ut på havet så kom alla föräldrar hem och säger att vi ska käka lunch. Men vi åkte ut iallafall och alla åkte i vattnet ;) HÄRLIGT!
dagen efter midsommar:
Dagen efter midsommar så var det fest @Filippa och Julia sommarställe på Runmarö. förra året vare sjuuuuukt galet! alla var helt ner supna och allt! i år var det rätt lungt, men roligt var det ändå... det var ju några som var fulla iallafall. När vi åkte hem från festen så var vi 10 personer och 6 st av oss var barn, och vi hade 7 cyklar. plus en åksjuk hundvalp! haha, sjuk resa hem men vi kom hem iallafall! ;)
Nu ska jag se vad Filippa gör, hon har snott min kamera! :O
svejs!

Kommentarer
Postat av: Steffi

älskar den tredje bilden! :)

2010-06-28 @ 20:09:57

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0