saknar sommaren<3

shulelu!<3
Idag var jag på båt mässan som sagt, och jag ville ha allt... speciellt så vill jag ha en vattenskoter, de fans flera stycken sådana där. Det enda jag och pappa köpte var en ny flytväst till min syster! Skepp o Hoj Emmy!
Båt mässan fick mig också att tänka på sommaren, och jag blir lack på att det fortfarande ligger snö på marken och att det är plugg i typ 3 månader till =/ eller så är det 4 månader kvar, har svårt att få ihop det. -.-
saknar sommaren som i helvete nu! ska på två läger med mina kompisar på mitt sommarställe, de längtar jag mest till faktiskt! =D kommer bli as kul!<3
Här kommer lite bilder...
Jag i flytväst! haha
Dagens Outfit
* Linne - GinaTricot
* Kofta - GinaTricot
* halsduk - Vero Moda
* jeans - Vila
* skor - Converse <3

Kommentarer
Postat av: Härman nedanför

Jag saknar också sommaren, det är tråkigt med mars. >:(

2010-03-20 @ 22:26:07
Postat av: ofelia

aa, sämst med mars =(

2010-03-20 @ 23:11:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0